Αν και το Tiktok αποτελεί μια πλατφόρμα κυρίως βίντεο, πλέον θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν «περιεχόμενο βασισμένο σε κείμενο» με σκοπό «την επέκταση των ορίων δημιουργίας περιεχομένου για όλους στο TikTok».

Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να προσθέτουν χρωματιστό φόντο και αυτοκόλλητα στις αναρτήσεις, οι οποίες θα έχουν όριο τις 1.000 λέξεις.

Σύμφωνα με άτομα του τεχνολογικού χώρου η εισαγωγή αναρτήσεων κειμένου στο Tiktok θα μπορούσε να αποτελέσει έναν νέο ανταγωνιστή τόσο απέναντι στο Twitter όσο και στο Threads της Meta.

Η είδηση έρχεται καθώς το Twitter βρίσκεται σε μια φάση αλλαγών με κυρίαρχη αυτή την αλλαγή του λογοτύπου του σε «X». Τα τελευταία 24ωρα έχουν υπάρξει αντιδράσεις για αυτή την αλλαγή:Το χάσταγκ «#GoodbyeTwitter» έγινε τρεντ στην πλατφόρμα με αναφορά στο παλιό λογότυπο¨με το μπλε πουλί, καθώς αρκετοί χρήστες επέκριναν το νέο σύμβολο.

Υπενθυμίζεται ότι το Twitter συνεχίζει να έχει οικονομικά προβλήματα παρά τις χιλιάδες απολύσεις που έκανε ο Έλον Μασκ. Είναι χαρακτηριστικό ότι για τον Ιούλιο τα διαφημιστικά του έσοδα μειώθηκαν κατά 50%.

Με πληροφορίες από Guardian

Πηγή: lifo.gr