Στο σταθμό Νομαρχία του μετρό έφτασε το ένα από τα δύο μηχανήματα ολομέτωπης κοπής, η «Έλλη», ενώ σε δύο εβδομάδες θα φτάσει στο ίδιο σημείο ο δεύτερος μετροπόντικας.

Η διάνοιξη των δίδυμων σηράγγων στην Καλαμαριά, αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος.

Πιο αναλυτικά ο ίδιος είπε:

«Η επέκταση της γραμμής προς Καλαμαριά, αυτή τη στιγμή, έχει καλύψει το 60% του φυσικού αντικειμένου του συνολικού έργου. Και έχει γίνει και το πιο δύσκολο κομμάτι. Η Έλλη ξεκίνησε πέρσι το καλοκαίρι από την Μίκρα, σήμερα έχει καλύψει όλη τη διαδρομή Αρετσού, Κρήνη, Καλαμαριά και έχει φτάσει στη Νομαρχία. Και ο δεύτερος μετροπόντικας, ο Φρίξος, ο οποίος ακολουθεί, σε περίπου δύο εβδομάδες από σήμερα θα έχει φτάσει κι αυτός».

Αυτό που είναι ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι τελειώνουν οι σήραγγες στην Καλαμαριά διότι, όπως τόνισε ο κ. Μυλόπουλος, η διάνοιξη είναι το πιο δύσκολο, ακριβό, ανασφαλές και αβέβαιο κομμάτι του έργου.

Μόνο 900 μέτρα χωρίζουν το έργο της Καλαμαριάς από τη βασική γραμμή του μετρό όπως επισήμανε ο Γιάννης Μυλόπουλος. Πρόκειται για τη διαδρομή Νομαρχία – 25ης Μαρτίου. «Όπου η επέκταση της γραμμής Καλαμαριάς θα ενωθεί με τη βασική γραμμή. Το έδαφος βέβαια από εδώ και πέρα είναι λίγο πιο δύσκολο, είναι χειρότερης ποιότητας σε σύγκριση με αυτό της Καλαμαριάς».

Το καλοκαίρι

Παράλληλα με την Καλαμαριά όμως, προχωρούν κι άλλοι σταθμοί και περίπου το καλοκαίρι, όπως εκτιμά ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, θα αρχίσουν να μπαίνουν κυλιόμενες σκάλες. Σε ένα χρόνο υπολογίζει ότι θα αρχίσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του μετρό. «Είμαστε στην τελική ευθεία, το 2019 θα αρχίσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια, σε ένα χρόνο από σήμερα θα λειτουργούν τα τρένα στις γραμμές, Κατασκευαστικά το έργο θα έχει τελειώσει, εκτός βέβαια από τους δύο κεντρικούς σταθμούς Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου, όπου εκεί θα έχουμε και σταθμούς και ανοικτούς αρχαιολογικούς χώρους», επισήμανε τέλος ο κ. Μυλόπουλος μιλώντας στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου.