Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση της Deloitte «Global Powers of Retailing 2023» (Οι παγκόσμιες δυνάμεις του λιανεμπορίου 2023), η κορυφαία ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ καταλαμβάνει την 242η θέση μεταξύ των 250 μεγαλύτερων λιανεμπορικών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.

Η κατάταξη έχει γίνει με βάση τον κύκλο εργασιών του 2021, ου για τον ελληνικό όμιλο ήταν σε ενοποιημένο επίπεδο 3,98 δισ. ευρώ.

Στην πρώτη δεκάδα της σχετικής κατάταξης της Deloitte βρίσκονται οι αμερικανικές Walmart, Amazon και Costco, και ακολουθούν ο γερμανικός εκπτωτικός όμιλος Schwarz, οι αμερικανικές αλυσίδες The Home Depot και The Kroger, η κινέζικη πλατφόρμα αγορών JD.com, η αμερικανική αλυσίδα φαρμακείων Wallgreens Boots Alliance, η γερμανική Aldi και η αμερικανική Target Corporation.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η Σκλαβενίτης κατέχει το 34,4% μεριδίου της αγοράς ενώ ο μέσος ημερήσιος αριθμός επισκεπτών ήταν 560.000, πάνω από την προ πανδημία εποχή. Η αύξηση του τζίρου το 2022 και η συνέχιση της ανάπτυξης το 2023 οφείλεται φυσικά και στο γεγονός ότι η αλυσίδα έχει ενισχύσει σημαντικά το δίκτυό της, οργανικά και μέσω εξαγωγών.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, ο όμιλος αναμένεται να ανοίξει νέα καταστήματα προσεχώς σε Γλυφάδα και Μυτιλήνη.

Πηγή: dikaiologitika.gr