Την τμηματική αναστολή του πτητικού της προγράμματος λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού ανακοίνωσε η Ellinair. Όπως ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία, οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και η ιατρική ασφάλεια απαιτούν περιορισμένες μετακινήσεις, με αποτέλεσμα τις παρακάτω ακυρώσεις:

Από τις 24:00 μμ, Τρίτη 31 Μαρτίου, έως 24:00 μμ, Πέμπτη 30 Απριλίου, η Ellinair θα αναστείλει όλες τις πτήσεις εσωτερικού δικτύου.

Από τις 24:00 μμ, Δευτέρα 16 Μαρτίου, έως τις 24:00, Πέμπτη 30 Απριλίου, η Ellinair θα αναστείλει τις διεθνείς τακτικές πτήσεις. Οι πτήσεις charter δεν επηρεάζονται εάν επιτρέπονται από κανονισμό ή νόμο.

Επιπλέον:

• 20/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101 (πρωινή πτήση) ακυρώνονται. Οι απογευματινές πτήσεις στις 20/03/2020 (102, 103) θα πραγματοποιηθούν.

• 21/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101, 102, 103 (όλες οι πτήσεις) ακυρώνονται.

• 23/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101, 102, 103 (όλες οι πτήσεις) ακυρώνονται.

• 24/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.

• 25/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.

• 26/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.

• 27/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.

• 28/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.

• 29/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.

• 30/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101 (πρωινές πτήσεις) ακυρώνονται.

Οι επιβάτες θα λάβουν ενημερωτικά email σχετικά με τις κρατήσεις τους, με την επιλογή μεταξύ πλήρους επιστροφής χρημάτων ή αλλαγής ημερομηνίας ταξιδιού έως τις 24/10/2020 (υπό τον όρο ότι θα δηλωθεί η νέα ημερομηνία). Αν το εισιτήριο έχει αγοραστεί από ταξιδιωτικό πράκτορα, προτείνεται η επικοινωνία να γίνεται απευθείας με τον ταξιδιωτικό πράκτορα.

Η κατάσταση αλλάζει σε καθημερινή βάση και όλοι οι επιβάτες σε πτήσεις που πλήττονται από απαγορεύσεις ή ακυρώσεις λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «σκοπός της Ellinair είναι να επικοινωνήσουν με όλους τους επιβάτες τους των οποίων τα στοιχεία επικοινωνίας τους είναι διαθέσιμα μέσω email, τηλεφώνου ή ταξιδιωτικού πράκτορα».