Την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς, η Θεσσαλονίκη υποδέχεται το 2026 με μια μεγάλη, ανοιχτή γιορτή ηλεκτρονικής μουσικής στον Λευκό Πύργο. Μια βραδιά που φέρνει κοντά τη σύγχρονη διεθνή και εγχώρια σκηνή, σε ένα σκηνικό-ορόσημο για την πόλη, με τη μουσική ως κοινό παρονομαστή χαράς, ενότητας και συλλογικής εμπειρίας.

Η διοργάνωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εορταστικών δράσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την υποστήριξη της Protergia και τον καλλιτεχνικό σχεδιασμό των NON | reworks. Μουσική, φως και ενέργεια συναντιούνται σε μια νύχτα ενότητας — εκεί όπου το club culture γίνεται ανοιχτή γιορτή για όλους και ο ρυθμός σηματοδοτεί το πιο δυναμικό ξεκίνημα της νέας χρονιάς.

Στην καρδιά της βραδιάς συναντιούνται καλλιτέχνες που εκπροσωπούν τη σύγχρονη ηλεκτρονική σκηνή σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο. Οι Fideles, με εμφανίσεις σε φεστιβάλ όπως το Tomorrowland και πρόσφατο DJ set στις Πυραμίδες της Γκίζας, φέρνουν τον κινηματογραφικό, μελωδικό και βαθιά συναισθηματικό τους ήχο, με κυκλοφορίες σε Afterlife, Innervisions και Bedrock και εκατομμύρια streams παγκοσμίως. Μαζί τους, οι Gheist από το Βερολίνο — ξεκινώντας από το θρυλικό Watergate — παρουσιάζουν ένα immersive αποτέλεσμα που ισορροπεί ανάμεσα σε live εμπειρία και club κουλτούρα, με κυκλοφορίες στη Diynamic του Solomun και την Cercle.

Τη μεγάλη αυτή γιορτή πλαισιώνουν καλλιτέχνες που καθορίζουν τη σύγχρονη ταυτότητα της πόλης: ο Ison, με 25 χρόνια παρουσίας και ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της σκηνής· οι Momery, από τα πιο ανερχόμενα σχήματα της Θεσσαλονίκης, που «παντρεύουν» melodic techno και electronica με συναίσθημα· η Kiki Botonaki, σταθερή αξία από το 2006, με σύγχρονη διεθνή παρουσία· και ο Dest, resident και μουσικός διευθυντής του Alemagou Mykonos για πάνω από 15 χρόνια, με κομψό και βαθιά χορευτικό ήχο. Όλοι μαζί συνθέτουν μια ενιαία μουσική εμπειρία που ενώνει διαφορετικά ακροατήρια μέσα από τη δύναμη του ήχου και της εικόνας.

#WINTER 2026_ #CHRISTMAS IN THE CITY_