ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ MARKETING-Το marketing με απλά λόγια στον «Κήπο»

Τι κρύβεται πίσω από φαινομενικά «αθώες» διαφημίσεις? Τι υποσυνείδητα μηνύματα προσπαθούν να μας περάσουν διάφορες μεγάλες δισκογραφικές και κινηματογραφικές εταιρείες αλλά και εταιρείες ποτών, αναψυκτικών και άλλων προϊόντων? Μήπως τελικά αυτές οι εταιρείες καθοδηγούν τις αγοραστικές μας προτιμήσεις με ύποπτο τρόπο?

Αυτά και άλλα πολλά… την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου στις 18:00’ στον «Κήπο».

Το σεμινάριο συντονίζει ο Βασίλης Νιγδέλης, καθηγητής Marketing και εντάσσεται στον κύκλο συζητήσεων «το marketing με απλά λόγια» που πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη 18.00-20.00 στον «Κήπο».

Αναλυτικό πρόγραμμα συναντήσεων

1.Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
2.Συμπεριφορά καταναλωτή: Η ψυχολογία του μάρκετινγκ
3.Ανάλυση προϊόντων
4.Τμηματοποίηση αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση I
5.Τμηματοποίηση αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση II
6.Γλώσσα του σώματος
7. Έρευνα Marketing Ι
8. Έρευνα Marketing ΙΙ
9.Δημιουργώντας ισχυρές μάρκες
10.Διαφήμιση I
11.Διαφήμιση II
12.Νευρομάρκετινγκ

Διάρκεια: 2 ώρες

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ – ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Πολυχώρος Design apoDec, Σφέτσου 3 στο κέντρο.
Πληροφορίες και εγγραφές : [email protected], 6949 12 17 87(κα Θεοδοσία Κωνσταντινίδου)
facebook.com/kipos.seminaria
twitter.com/kiposseminaria