Σε συζητήσεις είναι ο ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, προκειμένου να «αλλάξουν χέρια» τα δρομολόγια που εκτελεί ο Οργανισμός, σε χωριά του νομού Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ΟΑΣΘ και υπουργείο Μεταφορών βρίσκονται σε διαβουλεύσεις, ώστε τα ΚΤΕΛ να επιστρέψουν στα καθήκοντα που είχαν μέχρι το 2003 και για περίπου 60 χρόνια, καλύπτοντας τις συγκοινωνιακές ανάγκες των επιβατών σε χωριά του νομού.

Όπως ανέφερε στον Real Fm 107,1, ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσόλης, οι αστικές συγκοινωνίες εκτελούσαν δρομολόγια αποστάσεων μέχρι και 80χλμ. «Τρελά δρομολόγια, τρελά χιλιόμετρα και άδεια λεωφορεία δεν ξέρω στο βωμό ποιας σκοπιμότητας», τόνισε ο κ. Τσόλης.

Ο ΟΑΣΘ δεν ανταποκρίνεται στο έργο του

«Ο ΟΑΣΘ δε μπορεί να ανταποκριθεί σωστά στο έργο που του έχει ανατεθεί από το 2003. Μιλάμε για δρομολόγια της τάξεως ακόμη και 80χλμ, όπως η Ευαγγελίστρια και σε χωριά της Επαρχίας Λαγκαδά που θεωρούνται αστικές συγκοινωνίες. Λόγω εμπειρίας θα κάνουμε το έργο καλύτερα», είπε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ.

Μάλιστα, ο κ. Τσόλης επέρριψε τις ευθύνες για την κατάσταση στο συμβούλιο αστικών συγκοινωνιών που ικανοποιούσε τις απαιτήσεις του κάθε δημάρχου.

Όπως τόνισε στον Real Fm 107,1, η τιμή του εισιτηρίου δεν θα αλλάξει, θα παραμείνει στο ένα ευρώ.

«Οι συζητήσεις είναι σε προχωρημένο στάδιο. Τα ΚΤΕΛ θα είναι έτοιμα σε δύο μήνες, ενώ θα απεμπλακούν 17 λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Το κόστος ανά χιλιόμετρο θα μειωθεί στο μισό», πρόσθεσε ο κ. Τσόλης.

Πηγή: thestival.gr